..

nu sitter man här som vanligt igen xD.. skulle kolla på våra bästa år förut, men kanalerna dampade ;o så jag och alexandra fick typ se högst 20 min av hela programmet, mongosaker!
nu ska iaf min kära syster komma hit (: snusa på lilla lucas ^^ det har jag gjort så många ggr redan, gjorde det nyss (a) hihi! och snart kmr den andra sötfisen hem, ska fråga om han varit på dagis, och han lär säga nej :p sen om man frågar om han haft roligt på dagis, så säger han också nej xD måste va det ord han använder mest :p.. ska nog spela lite fotboll med honom sen också, han tkr det är roligt ^^ jag tkr ju också om fotboll, men kanske inte att spela i ett litet vardagsrum där allt kan gå sönder och då kan man inte jonglera och skjuta riktigt osså xD, men det funkar ;)!

sen ska vi äta pankaka :) får se hur det går med det idag xD vi skulle nämligen äta det igår, men jimmy råkade välta ut all smet, så det blev inte av xD vart sibylla ist.. får hoppas det inte blir samma sak idag, för då kmr han garanterat slå sönder ngt ;p.. får hoppas på det bästa (:

ne nu ska jag inte skriva här mer, skriver nog ikväll om hur det går med pankakorna....
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0