fredag/ barnvakt...

sitter hos min kusin i nacksta nu (: passar ju jonte.. har nästan nyss fått honom att somna, tog sin lilla tid med han somnade iaf tillslut :P..

åkte hem typ direkt efter att jag skrev förut idag.. packade ner det jag skulle ha med mig, sen spelade jag lite fifa (: sen tog jag bussen som gick 15:51, för katta slutade ju halv 5 och jag skulle vara vid csn då.. åkte buss med mami ;D, hon skulle till birsta och överraska bert ;P han var redan där och visste inte att hon tänkte komma (: så när vi var framme vid navet traskade jag iväg mot csn, och när jag nästan var framme ringde jag katta och frågade vart jag skulle komma, men hon satt i växeln så hon kunde inte komma och öppna till mig ;p, hon sa att jag skulle vänta ute.. men när jag kom fram till entren så vare några som gick ut, så jag smet in ;D satte mig i sofforna vid receptionen och väntade :) sen när hon var klar så åkte vi hem hit, jimmy åkte också med oss :P
när vi kom hit så hade alexandra börjat med maten redan, så den var nästan klar, så det var bara att sätta sig och äta, eller jonte dukade fram först ^^ sen åt vi, pommes o korv ;D..
efter det så gjorde vi typ inget, eller jonte lyssnade på musik, så han dansade för fullt :p! han är så otroligt söt när han dansar ;D! eller det är han ju alltid ;)! men iaf.. jimmy började göra sig klar och sedan gick han.. alexandra började lite smått hon också, hon satte sig i ett litet bad, sen när hon var klar med det så gick jag ner på affären fram o tbx, köpte choklad och cola ^^ haha. sen när jag kom upp igen så skulle alexandra gå, så jag och jonte tog oss lite cola och smarties och hade lite myskväll :D kladdigt blev det vill ja lova, han ska ju äta och ha fingrarna i munnen samtidigt, men jag lovar att det inte är en så bra kombination!

efter vår mys stund så bytte jag blöja på honom och satte på honom pyjamasen.. sen gjorde vi välling och gick sedan mot sängen för att sova :) .. tog as lång tid innan han somnade, typ 1 timme kanske, men det gick ju tillslut.. så nu sitter man här och har ingenting o göra :p kan ju inte gå ngnstans precis ;p.. ser lite smått på idol gör jag iaf, eller jag lyssnar :p, ska nog spela lite fifa sen :) det är ju ett rätt så bra tidsfördiv resten av kvällen!

imorgon ska dom på hockey, så jag och katta ska typ passa jonte.. men sen på kvällen blire nog att jag åker hem som det känns nu.. måste plugga, och kan inte göra det så bra här:p.. vill sova ut på söndag också, skola på måndag ju.. kan behöva vila ut mig lite.. men jaja, har väl inget mer att säga mer än hare bra! xD
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0