fredag/ school

sitter på skolan nudå (: men kan inte påstå att man gör så mkt nytta xD! haha.. jag och sandra leker lite med våra nya "rocketdock" eller vad man ska kalla det ;p det heter så iaf (: .. söker massa ikoner och grejer;d.. maha ..
i morse så åkte jag iaf buss med sofiepropp, sandra missade bussen :/ .. när jag kom till skolan fick jag veta att jag skulle ha matteprov, så det var lika bra att göra det, gick rätt så bra på A-delen iaf, B-delen ska vi inte snacka om ;p.. sandra kom in till lunchen iaf (: så då bestämde vi oss för att åka på kina, blåkiosken.. men det var så mkt folk, så då tänkte vi gå till saigon, men där vare dyrt för så lite rätter man fick i buffen. så då traskade vi iväg till dragon house ;D var fett gott, och mätt blev man! sen nör vi var mätta och belåtna så gick vi till skolan igen, så nu sitter vi här och skriver i våra bloggar ist för att göra ngn nytta :p

vi skrev igår att vi skulle sluta klockan 2, så vi lär åka hem snart (: .. då ska jag packa ner lite saker i en väska, eller kläder :p osså datorn för jag måste plugga lite osså matteboken ;p.. för jag ska åka till nacksta (: var längesen jag var där, osså ska jag vara snäll att passa jonte ikväll så dom kan gå ut en sista kväll tsm innan lillknodden ploppar ut ;d kmr bli lite halvtråkigt, men får underhålla mig själv med datorn och jimmys xbox360 :p ..

nu orkar jag inte skriva mer här, sandra gick nyss och hämtade lite choco cream (: asgott, fast ja ville inte ha, har nyss druckit en mugg :p ska väl snart bege oss mot bussen och åka hem, så jag hinner tbx in till stan innan katta slutar jobbet.. skiver nog mer ikväll för jag lär ju inte ha så mkt för mig ;P

/hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0