fredag

klev upp vid nio eller nått i morse för att börja skolan halv 11 .. plattade håret och allt sånt man gör på morgonen innan man far :p osså när jag skulle gå till bussen så ringde bea mig och frågade när jag skulle in osså (: ..
när jag väl kom till skolan så såg jag ingen bea ;p.. sen när svenskan hade börjat, som jag hade till 12, så loggade ja in på ebuddy osså frågade hon vart jag var och jag vart hon var :p sedan kom hon också in till klassrummet jag satt i och höll mig sällskap ^^ sen vid halv 12 kom joss också ;d.

vid 12 så bestämde vi oss för att gå och äta lunch =) var korv med mos ;l.. men fanns även en pastasallad som jag åt, den gick att äta iaf :p. efter vi ätit så skulle jag ha prov, och dom gick ner på stan för att träffa ngn kompis till bea :)
jag sökte efter fredrik överallt men hittade honom inte, så jag gick ner och kollade om bea och joss hade kommit tbx från stan och de hade dom, så jag satt och va lite social med dom ^^ och tillslut såg jag fredrik utanför klassrummet och gick o gjorde provet.. gick väl sådär xD..

när jag gjort klart provet så gick jag ner till klassrummet där bea och joss satt :) där satt även eva och viktor. men dom gick efter ett tag. då kom en annan josefin ^^ hon satt där och va social med oss... sen skulle joss åka hem, så vi gick ner till navet med henne, och knäppte lite bilder till naturkunskapsarbetet på samma gång ;p sedan gick jag, bea och josefin tbx till skolan igen.. vi gjorde inget speciellt, utan satt mest bara ;p eller josefin gjorde klart naturkunskapsarbetet, för hon går samma linje som jag, en annan klass bara.. vid halv 4 typ så bestämde jag mig för att åka hem (: bea gick då också, hon skulle träffas några kompisar :)

vid strax efter 4 så var jag typ hemma.. packade ner lite saker osså då.. ska åka till nacksta och hälsa på tillbäsen :D och älskade jonte förstås :) får se hur länge man blir kvar, beror ju på en viss sak osså.. menjaja, orkar inte skriva mer nu.

/hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0