hemma ..

blev inte så mkt gjort efter jag skrev det förra inlägget ;p istället så knäppte jag och sandra massa bilder med min mobil ;d! kul hade vi iaf! var mktmktmktmkt roligare än att jobba ;d nog för att det hade varit mkt bättre om vi hade gjort det, men vi hade ingen ork helt enkelt ;p..

typ vid halv 3 så var vi klara med vårt fotande, då bestämde vi oss för att packa ihop :) då gick vi vi upp en våning, för jag skulle snacka med daniel, och sandra satt i soffan vid ingången med min mobil och tänkte skicka över bilderna vi hade knäppt, men det blev aldrig att hon gjorde det för det var visst 79 st ;p haha :D men jag satt o snackade med daniel en stund iaf :) sen så när vi var klara så gick jag ut till sandra igen för vi skulle åka hem, eller hon tänkte gå på stan osså, men hon gjorde det aldrig för det skulle bli så stressigt för henne, så hon, jag och alex tog bussen för att åka hem :)
dom åkte hem till sandra och jag hem till mig..

när jag kom hem satte jag mig som vanligt här, skulle överföra alla bilder ;p gjorde det, och skulle skicka dom till sandra, men vår msn har ju typ damp så allt blev inte som vi ville att det skulle bli, så hon ska få dom sen när kom kmr hit med mitt linne :)
men nu ska jag äta, tacos :) så kanske skriver mer ikväll, eller imorgon eller aa, då jag känner för det!

/hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0