lördag

jonte kom och sa till mig vid halv 9 i morse att jag skulle vakna :p.. han gik runt och åt frukost då ^^ .. fast jag låg kvar på soffan och drog mig :D! men tillsut klev jag upp och gjorde mig i ordning, skulle följa med alexandra på sjukhuset med lill lucas :) de skulle ta något blodprov eller nått :| hua, stackarn! vart tillslut att jonte också följde med ;p. han var väl ganska snäll, han var trött och kunde inte sitta still och han var rätt jobbig :p men det gick bra :) vi skulle va där uppe klockan ett, så vi tog bussen härifrån vid 12 och var där vid halv, så vi fick sitta ett bra tag o vänta.. sen när klockan vart ett så gick alexandra in med lucas osså, jah och jonte väntade utanför, för jag och blodprover o grejer går inte riktigt ihop xD.

när dom var klar med det så tänkte vi ta bussen hem, men fick vänta ett tag för den gick inte förren två, så vi köpte lite godis till jonte så han kunde sitta still :p..

väl här hemma igen så gjorde vi inget speciellt, jonte somnade i alexandras famn på bussen så han ligger och sover nu :) keda och katta kom nyss för dom ska kolla på hockeyn och äta här.. lucas sitter i vardagsrummet med keda och jimmy medans alexandra och katta är på affären :) själv sitter jag här och nördar xD ovanligt ^^ , nä men tänkte faktiskt sätta mig o göra klart miljöarbetet som skulle va inne igår :p. så jag får det gjort osså måste jag ju läsa också..

sen ikväll vet jag inte vad som händer, inget speciellt antagligen.. imorn måste jag iaf ner till biblioteket för att låna om boken.. jobbigt, men man kmr ju ut iaf.. orkar inte skriva mer, ska som sagt försöka sätta mig med miljöarbetet..

/hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0