lördag/ :/

nu är jag och min moster barnvakt (: alexandra, jimmy och keda är på hockey ;p vi gör typ ingenting, jonte springer runt och leker o grejer på ^^ satte mig nyss här för att kolla hur det går för timrå, och det kan väl inte sådär jättebra justnu :p..
ska nog åka hem sen, måste plugga ju ;/ får inte så mkt gjort här, kanske inte är sp effektiv hemma heller, men mer än här iaf.. får se hur det blir.. vi lär ska äta ngt när dom andra kmr tbx från hockeyn, lär bli ngn skärpmat ;D för jag tror ingen orkar ställa sig och göra mat ;p inte den tiden iaf xD.. men jaja.. har inget mer att säga.. kanske skriver mer ikväll eller imorn eller nått!

/hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0