måndag

fett skönt med lov vill jag lova! slippa massa plugga och kliva upp tidigt, men det finns ju vissa saker som känns jobbigt med det också..

men iaf, idag har man inte gjort ngt typ :p. klev upp vid tio kanske, för då gick jimmy ner till fresks med småttingarna.. jag satte mig och åt frukost osså :) alexandra tog en tupplur har jag för mig :P sen satt vi typ bara i soffan, eller jag skrev faktiskt nästan klart mitt miljöarbete :) har lite kvar bara ;D fixar nog det lite senare eller imorn ^^
redan vid 2-3 så åt vi middag, för jonte hade inte ätit någon lunch, så vi åt makaroner och korv..
sedan gjorde vi ingenting, satt i soffan typ xD jag gav faktiskt lucas mat :), alexandra hade pumpat ut mjölk förstås, lite svårt att jag skulle ge honom annars xD, så jag gav honom, har gett honom 2 ggr idag faktiskt :)

nu gör jag inget speciellt, har nyss duschat osså.. ska nog spöa jimmy på fifa när jonte lagt sig (h). vi spelade igår också ju, jimmy vann EN match, av typ 5 :p hahaha :D får se hur det går idag ;).

men nu har jag inget mer att tala om, skriver väl senare om det händer ngt eller kanske imorn eller nått xD
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0