måndag

skolan idag, men inte hela dan.. försov mig ganska mkt xD, missade naturkunskapen och matteprovet :p matteprovet vare ingen större fara att jag missade, fattar ändå ingenting xD. men naturkunskapen hade jag behövt, ska va klar med miljöprojektet denna vecka (trorjag?) och jag har knappt börjat skriva (y), duktigt:p
men iaf.. åkte in till datan som va efter lunchen, men det var visst ingen data för daniel skulle laga datorer som gått sönder eller nått, och fixa nya o greja på.. så då vart det bara att man satt och gjorde ingenting ;p..

14.10 var det dags för näthandel .. hmm, det är ju alltid lika kul, eller så inte.. fick absolut ingenting gjort xD och lektionen var 2 timmar, haha lyckat :p.. satt istället och lyssnade på när alla andra pratade, eller lyssnande när crippe och andreas höll på o surra, crippe ringde bilddagboken o grejer ;p sen kom boel och surrade, och sen daniel (: sen när det var typ 30 min kvar av lektionen så hade jag bara 15 min batteri kvar, så jag gick till daniel och frågade om han hade ngn extra strömkabel, hade inte min med mig, och det hade han ;D så jag fick låna en (a), och snäll som jag är så snurrade jag ihop den lika fint som det var när jag fick den ^^ gina trodde det var min och att jag var värsta rädd om grejerna, så hon frågade om jag ens hade ngn repa på datorn xD men sen när ja sa att det inte va min så förstod hon ^^

vi bestämde oss för att sluta 5 min tidigare idag, 16.05 eftersom vi är såååå duktiga :p så då packade i ihop osså. jag gick med sladden till danne, eller han satt o surrade med andreas och fredrik, så jag knackade på rutan och visade hur fint jag hade hett ihop den ^^ då gav han mig tummenupp och pekade att ja skulle lägga den på hans rum (: sedan gick jah och gina ner för att hämta mina saker i skåpet och sedan åkte vi ner för att gå till bussen, hon skulle till ngn hon kände.. men när vi klev ur hissen så kom hon på att hon hade glömt paraplyet, så vi hämtade det och vandrade sedan ner till bussen (:

på bussen satt jag och surrade lite med dumle (: sedan när ja väl var hemma så slog jag mig ner vid datorn för att nörda xD, har faktiskt lyckat få ihop lite till näthandeln, bra! men naturkunskapen står fortfarande still :/ , kanske stannar på skolan imorn, är ju mer effektiv på skolan än hemma, bara jag inte har folk jag kan surra med omkring mig :p maha..

nu har jag skrivit mkt tkr jag!
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0