måndag

skolan idag då.. men utan sandra :( fast det har jag förståelse för, att hon inte orkade gå asså :/ .. det kmr bli bra gumman<3 :)
kom lite sent, typ 10-15 min.. men dom gjorde inget speciellt, hade naturkunskap, vi skulle egentligen se en film men den fanns inte inne eller nått .. så vi fick påbörja vårt miljöarbete.. asjobbigt! leta fakta typ hela lektionen, eller i slutet så kollade jag på vad frida och linda gjorde på datorn ;p, dom kolla på sånhär vilken kändis man är lik, det vart lite skatt :p.. sen hade vi matte (: först hade vi liten genomgång, sen skulle vi jobba.. jobbade ett tag, sen satt jag bara och lyssnade på josefin bea ;D bea är äntligen tbx på skolan, woho :D! hihi ^^ sen när matten var slut sisådär vid 11.40 så vare lunch, satt med evelina, josefin och bea och åt :) sedan följde jag med bea och josefin när dom gick på barista för josefin skulle köpa en mocca :) bea köpte en smoothie. sen gick vi tbx till skolan och satte oss i det klassrum vi skulle ha data i .. jag smet iväg till våning 4 för att ta mig en choco cream (a), asgott vare ;d sen hade vi data med boel, eftersom daniel inte är hemma ... vi fick ngn uppgift vi skulle göra i word, sen när lektionen var slut klockan två så slutade jag för dagen :D!
packade ihop min datorn och sedan gick jag mot bussen ;p

väl hemma så slog jag på fifa för att ha ngt o göra (a), fast det är ju som sagt inte så roligt att spela själv :/ .. menmen, det funkar iaf.. tidfördriv! så nu sitter jag bara här och har nyss ätit, måste läsa klart det som ska läsas i boken sen, och skriva läslogg :/ .. har börjat snacka med en kille på msn xD, vi smsar en del också ;p , han vill att jag ska komma till sporthallen efter han ahr tränat ;p, men jag tror inte jag orkar ^^ jobbigt att åka buss ju ;o! haha (a) ..
men jaja, har väl inte så mkt mer att skriva om dagen, jag har ett mkt tråkigt liv xD!
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0