måndagkväll

nu sitter man och nördar vid datorn som vanligt ^^ pratade nyss med min barndomsvän micha på msn (: mkt trevligt att prata med honom igen :) men nu var han trött och skulle sova :p

maria hade skattanfall nästan nyss ^^ jag skrev massa saker till henne på msn som jag verkligen inte tänker skriva här xD hon fick ont i magen :D osså kom vi på en sak också, men det tänker jag inte heller nämna :D

skola imorn då, börjar 9.40, skönt med liten sovmorgon.. har typ naturkunskap på morgonen, tråkigt! sen har vi typ... engelska kanske? eller svenska? jaja, har ingen riktig koll :D .. efter det har vi iaf lunch (: sen näthandel som alltid är lika kul, eller så inte. tror jag dör så tråkigt, jag och gina satt och spelade ngt spel halva lektionen idag, tills andreas kom xD sen ska vi ha data, det är iaf skoj :D eller det är superskoj, eller iaf daniel :D! sådeså!
men jaja, sen slutar vi iaf, då ska man väl hem och nörda, har ju umgåts rätt mkt med syster senaste dagarna, kanske ska fråga henne om vi ska göra ngt :) vem vet (: annars kmr jag ju bara sitta här hemma vid datorn :p. på fredag ska hon iaf höra av sig till jimmy för och kolla om han vill ha returmöte i biljard, så han kanske kan vinna ;), han jobbar ju nu så man kan typ inte få tag på honom, och han är typ 30 mil bort :p hehe

men nu ska jag inte slösa mer tid här, ska bädda upp sängen och kolla vidare på andra sidor ^^
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0