onsdag/ :/

skola idag då.. fast inte hela dan.. sandra va inte på skolan, så jag gick typ omkring själv på lunchen ;O! jag orkade verkligen inte vara kvar på skolan.. så jag for hem.. allt kändes bara uppochner idag :/ .. hade ändå bara idrott och matte kvar satt..
sen när jag satt på bussen så klev sofie också på ^^ så vi snackade lite osså :) sen kom vi överens om att hitta på ngt :) så vi gick till bredsands skola för att hälsa på johan och katarina ;p men dom satt i möte, så vi satt i korridoren och väntade, men när dom väl kom ut från matsalen så skulle dom på nya möten ;p så det blev ett litet snabbt snack med dom sen begav vi oss hem till mig.. vi gjorde inget speciellt, satt och snackade skola, gamla minnen osså :) hade trevligt bara! sen så följde jag med hon och hennes mamma och håkan för dom skulle på bigboy och äta, så jag hängde på dom ;D det var riktigt gott ;D! sen när vi ätit klart osså så skjutsade dom oss till navet, för dom skulle till birsta, sofie skulle också dit, men inte med dom ;p.. så vi satte oss på bussen, sen klev hon av vid kubenplan för hennes kompisar väntade där med bilen på henne :p så jag fortsatte min bussfärd hemmåt!

väl hemma så gjorde jag inget speciellt, slog på datorn och nu sitter jag här.. har allmänt tråkigt som vanligt, ska duscha snart.. blir skola imorn igen.. men ingen jävla sovmorgon får vi heller, andreas tar fan vår sovmorgon hela tiden :@ less man blir! ska komma ngn kärring och föreläsa, säkert om ngt totalt ointressant så man kmr somna!! men jaja, lika bra att pallra sig upp, jag och sandra skolkade ju sist xD men det sket vi i ;D!
imorn ska jag iaf köpa fifa 09 :D! hoppas det finns kvar när jag får tid att gå till ebgames, och hoppas det kostar lika mkt där som på elgiganten.. har ju ngt att fördriva dagarna med så dom går lite fortare iaf.. behövs verkligen..

men jaja, har inte ork att skriva mer här nu.. ska typ duscha snart, sen se lite på idol och måste jobba lite grismatte.. sen ska man väl glo mer på tv och sen sova..
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0