onsdag

skolan idag som vanligt då, fast en mkt lååång dag. gick halv 9 till halv 5.

först hade jag naturkunskap, där jag fick gjort lite iaf, mer än vanligt, men verkligen inte mkt :p.. jag och gina hade tänkt att knäppa kort till vårat miljöprojekt men det blev aldrig av, vi kanske gör det på måndag eller nått ^^ var även en ny kille på besök, tror han heter max :) han ska iaf börja på måndag i vår coola klass ^^

sen hade jag sveeeenska ;p där fick jag inte gjort mkt heller ;p vi fick en uppgift som vi skulle göra, men varken jag eller bea fick gjort den, vi kollade ett nr på hitta.se som hon hade på sin mobil, men det var tydligen ett sån där nr man ger till folk om man inte vill ge ut det, så vi skrattade lite åt vad folk hade skrivit om det ;p..

lunch sen då, satt som vanligt med bea, joss och evelina =) eftersom sandra inte är på skolan.. det var tunnpankaka, var inte supergott men det gick ner :) sedan när alla var mätta och belåtna så gick vi ner på stan, fast jag och evelina gick inte så länge, vi gick upp och satte oss på skolan efter en stund, satte oss uppe och drack lite cacao cream, yummie ;D! sen kom bea och joss ;D skolsköterskan också, dom satt och surrade lite ^^

sen vid två så var det dags att ha idrott :) och vi har ju fortfarande ingen idrottshall att vara i, så vi skulle egentligen vara i klassrummen och leka lite, men vi ville gå ut så då gjorde vi de. vi var på torget, vi den där statyn :) först skulle man stå mitt emot varandra och ha händerna mot varandra och sedan typ trycka mot varandra så den andra tappade balansen och flyttade fötterna ;p, fick göra det med massa olika :) sedan så... jo, då skulle vi göra det där när man ska slå ena personen på handen och den som ska bli slagen ska försöka rycka bort händerna och inte bli träffad nivet :)? det gjorde vi en stund..
sedan delades vi in i två lag, för att vi skulle köra en ny lek:p den gick ut på att man en mot en skulle liksom stå med högerfötterna bredvid varandra, och hålla i varandras högerhand och sedan fick man inte flytta på högerfoten.. men vänsterfoten fick man flytta hur man ville osså skulle man liksom dra i den andra så den tappade balansen.. svårt att förklara men ;p.. jag var inge bra på de ;D först fick jag möta felix ;o det gick inge bra, han drog ner mig i backen så jag rullade runt typ xD sen mötte jag även frida, gick inge vidare de heller, ngn sa att det såg ut som matrix när vi höll på, tror de va pontus :p hah! några mötte kee yoon (läraren), bl.a. max, den nya killen :) ni skulle sett kee yoon, trodde byxorna skulle spricka för honom xD.

sen hade vi matte, efter en halvtimmes rast då jag och joss gick och köpte chicken  wrap, bea var inte med för hon gick hem efter idrotten..
men iaf, på rasten där, så skattade vi som bara den xD, åt hennes hissproblem bl.a. osså massa andra saker, riktigt roligt var det iaf ;D vi kom på att vi skulle ha en dag där vi ska göra ljudeffekter åt allt, haha :D! blir super de! sen efter matten så gick jag och joss ner till bussen, hon skulle inte åka men gick med mig för hon skulle åt samma håll :)

har iaf haft en mkt rolig dag idag :)! får se vad som händer sen, borde jobba matte :p menjaja..

/hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0