onsdag/ trött!

klev upp halv 7, då mobillarmet ringde :) jonte var inte vaken, så var tvungen att väcka honom ;p när jag frågade om han skulle vakna och kliva upp så sa mumlade han lite och sa sedan nej ;p.. sen frågade jag om vi skulle kolla om det var någon annan vaken, då klev han upp på en gång ;p jag plattade håret osså, gav han frukost, sen vid kvart över 7 kom sandra :D vi gjorde oss klar osså, sen gick vi till bussen, tog den som gick 08.07 =) när vi kom till skolan så pratade jag med boel för att kolla om det var okej att jonte var med påskolan idag, och det gick såkalrt bra, ^^

har inte fått ngt gjort i skolan idag, men det är ju inte så konstigt om man har jonte med sig, kan ju inte påstå att han suttit speciellt stilla, han satt stilla när han kollade på bompa med sandra ^^ så vi har suttit i lärarnas fikarum typ hela dagen, sandra och jonte har busat som bara den ;D hihi. jonte fick lunch vid 11, sen packade vi ner honom i vagnen för han skulle sova, sen gick vi ner till stan för maria skulle ta han när han skulle sova så jag och sandra fick lite lugn och ro. osså vare ju äcklig mat på skolan, så vi gick till dragon house för att äta ^^ asgott vill ja lova!

sen hade vi ju fetrasten som alltid på onsdagar.. så vi satte oss i skolan för att bara ta det lugnt, sen vid halv två ringde vi efter jonte och maria och dom kom och var social =) sen lämnade hon jonte med oss och vi satt bara på skolan och gjorde ingenting, eller vi busade en del faktiskt ^^

vid 4 kanske så ringde katta och sa att hon skulle åka hem, så jag och jonte gick bort till csn för att åka hem till katta :) fast först åkte vi till ica och handlade och hämtade upp alexandra :) sen åkte vi hem till katta och gjorde mat, sen hade vi ungaörnar möte osså =) sen tog vi det bara lugnt ett tag sen sjutsade hon hem mig :)

så nu sitter jag här och njuter av lugnet ^^ ska bli skönt att få sova sen ;p! men vet inte vad jag ska skriva mer, kanske kmr på ngt jag glömt sen..
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0