onsdag

i morse så klev vi upp vid 7, jag och sandra asså.. maria hade gått och lagt sig i sin säng vid 6 tiden ^^ jag fick väcka sandra ett antal ggr men tillslut så ;D vi gjorde oss klar och tog bussen till skolan :) då hade vi naturkunskap.. vi fick även veta av fredrik då att vi skulle knäppa de enskila fotona ;o kul att man hade gjort i ordning sig ngt då xD. menmen, fick duga:p.

sedan hade vi svenska, hade ett svenskatest sen fick man gå xD. sandra satt i sitt lilla rum och väntade, så när jag var klar gick jag till henne och väntade på att linnea skulle komma med testet till sandra, men icke :p. fick även lite tråkiga nyheter :'/, och efter det kunde dagen inte bli värre .. jag och sandra gick iaf till dragon house och åt.. var inte så sugen på mat men lite gott vare iaf..

gick sedan tbx till skolan och satt i korridoren där lärarrummen är och lodade.. osså när vi satt där, så satt jag med huvudet ner och böjda knän med huvudet på knänen nivet;p? osså kom daniel, då sa sandra till honom att jag var ledsen, och det stämde ju delvis, utan tårar då.. så han frågade om jag skulle följa med in till honom, så jag gjorde de så snackade vi lite :) .. kändes lite bättre efteråt iaf, men inte fullt ut :/, inte så konstigt.. menmen..

hade iaf idrott sen.. kee yoon berättade att han skulle sluta ;o. han skulle jobba höstterminen ut för vår skull (alla elever) och sedan ska han sluta, han har redan sagt upp sin lägenhet och köpt en ny i umeå :p.. men iaf, när han hade surrat klart så lekte vi en lek.. vet inte va den heter men man får se ett kort osså ska man komma ihåg vad man fick (hjärter, spader, ruter eller klöver) sen drar han ett kort och om det är hjärter så ska alla som har de flytta ett steg o gejer.. ganska roligt vare iaf :)

sen hade vi bajsmatte, asjobbigt, trodde jag skulle somna.. hade genomgång, sen skulle man jobba lite i boken men det gjorde inte jag för jag orkade inte :p, sen typ fem över 4 fick vi sluta för vi hade börjat tidigare :p.. då gick ja ner på stan och köpte en sak till maria sen åkte ja hem. har inte gjort så mkt mer än att suttit här. försökt plugga lite osså, men bra går det inte.. har dataprov imorn :/ osså ska jag ha naturkunskapsprov på fredag, och näthandeln och naturkunskapsuppgiften ska va inne då ;s mkt att göra!
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0