onsdagkväll typ

det vart iaf pankakor till middag idag, och goda var dom ^^

nu sitter jag med lilla lucas i knät här :) alexandra är och lägger jonte och jimmy snurrar runt här :p lär ska spela fifa snart, han sa förut att han skulle spöa mig ikväll, ich vi får ju se hur det blir med det ;)

kanske skriver senare :) så får vi se om jag får spö eller inte, och han sa btw att han skulle ge mig så mycket stryk att jag skulle börja grina och säga "vilket j*vla skitspel, nu vill jag inte spela mer..." höhö xD  det sistnämda är det alltid jimmy som säger bara så ni vet :p!
/hejdå

forts.
då har man nyss spöat jimmy i tre raka matcher på fifa då ;p han satt o sa att det berodde på att lucas va vaken xD, men det har han varit alla andra ggr också, så det är bara bortförklaringar :D! fick även höra: "vilket jävla skitspel..", "kan inte förstå hur dom kan ha gjort ett sånt här dåligt spel.." haha xD fast så tycker han ju inte när han väl vinner, det är ju inte så ofta när han möter mig men ^^ ni har vi spelat typ 13 matcher, och han har vunnit två av dom :p, jag är för bra för honom helt enkelt ;)
han borde ju faktiskt vinna tkr jag, för han har ju spelat det på xbox mer än mig, första gången var nu när jag åkte hit. jag spelar ju på ps2 hemma, men det är en j*vla skillnad att sitta på xbox360 o spela än ps2 ;p iaf när man ska ta bollen, på ps2 behöver man bara hålla in cirkel så jagar gubbarna den med bollen själv, men på xbox så måste man hålla in den och springa efter dom själv :p men aa, knepigt dedär:p blir rätt sugen på att köpa ett 360, synd bara att man inte kan trolla fram pengarna xD!

nu ska jag väl typ göra ingenting, kanske ska sätta mig i soffan eller nått, eller kanske inte, dom kollar på efterlyst, och jag tkr inte att det är så bra :p spelar nog lite pådatorn ist :)
byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0