skooooooooola

ja, syns nog på rubriken att jag är på skolan ;p..
jag och sandra tog bussen som gick 11.07 så vi var på skolan lagomt till halv 12.. då satt vi i trappen och väntade på att daniel skulle komma eftersom vi skulle ha data med honom (: sedan när han väl kom så tog vi ett ledigt klassrum och satte och gjorde det han sa att vi skulle göra, vi gick igenom allmän data, excel och power point.. osså mitt under lektionen så ringde alexandra, och jag hade glömt att stänga av ljudet på telefonen, det var mkt pinsamt vill jag lova, och jag hade tydligen sagt "jag hade ju stängt av ljudet" minst 5ggr till sandra, jag minns bara att jag sa det en gång (a), haha :D men jaja, det var dagens enda pinsamhet hoppas jag (:!

nu sitter jag och sandra i ett grupprum på skolan och tänkte jobba lite, men än så länge har vi inte gjort ett skit ;p ska försöka göra klart engelskan iaf, sen ska jag vänta på att daniel kmr tbx från ett möte. sen ska jag väl typ hem och göra så mkt som ingenting, eller kanske spela lite fifa så jag har ngt att fördriva tiden med, måste även skriva läsloggen som jag ännu inte börjat med:/ menmen, får se om jag får ngt gjort, hoppas på det..

smsade även alexandra nyss och frågade vad hon ville när hon ringde, det kunde ju vart en bebis påväg, men icke, hon skulle bara kolla vad jag gjorde xD haha ;p
men jaja, ska försöka få ngt gjort här nu!
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0