söndag

vaknade typ vid tio, men tyckte jag förtjänade att sova lite längre, så jag somnade om till elva typ :). då slog jag på tv'n och bläddrade runt bland kanalerna.. sedan gjorde jag mig lite frukost och började jobba lite matte. men fattar typ ingenting, så jag gav upp efter ett tag och slog ist på datorn ;p. sen har jag typ pendlat mellan att sitta här och jobba matte.. har ju prov imorgon som kmr gå åt helvete, menmen..

sen ska jag inte göra ngt speciellt, typ jobba matte :|, astråkigt, men måste ju göras.. måste även läsa boken till svenskan, andra läsloggen skulle va inne i fredags och jag har inte ens läst (y), bra de.

ne nu orkar jag inte skriva mer! (:

/hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0