söndag

vaknade vid elva idag, eller nä, tio förresten, man ska ju ställa tbx tiden en timme ^^ gjorde mig lite frukost, sen typ gjorde jag inte så mkt, satt lite här troja.. ingen aning.

förut så skjutsade iaf keda ner mig och jimmy till stan, för jag skulle låna om boken jag läser på svenskan och jimmy skulle köpa en till xbox kontroll så vi kan möta varandra på fifa ;d han köpte en grön xD. men det funkar det också (y).

har inte gjort ngt mer idag.. inget speciellt lär hända heller.. jimmys pappa är här o hälsa på, nså när han har gått så lär vi väl spela lite fifa ;D! sen ska vi väl äta osså, om vi har tur så köper katta och keda med sig donken till oss ;p dom for till saigon och åt med kicki o dom :o det vore ju inte helt fel att äta där.. men dom här fick ju besök satt..'

nu orkar jga inte skriva mer här, hade tänk försöka få klar miljöarbetet, vilket går väldigt segt! men men, ngn gång lär det bli klart iaf..
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0