söndag, varning för långt inlägg! :p

har varit en mktmktmkt rolig dag idag ;D! :

jag och maria tog bussen som gick 12:54 för att åka hem till hennes pappa på 1-års kalas :) hennes lillasyster meya som fyller år, fast inte förren den 15:e, men dom firade lite idag :) vi klev av vid höglunda där vi blev upphämtad av marias pappas tjej, helena :) hon var snäll och hämta oss så vi slapp gå upp för alla backar upp till dom, dom bor typ på södermalm, tror det heter så iaf :p
när vi väl kom innanför dörrarna så gick maria direkt in till hennes brors rum, jimmy :p han låg och sov så hon skulle väcka honom :D gick väl sådär, han klev upp efter en stund iaf :D senså började maria göra sig i ordning, platta håret, smika sig osså för att vi skulle knäppa syskonkort :). jag plattade även håret lite extra och maria smikade mig lite =) sen när vi var klar, så var det dags för fika :) massa bullar och tårta och kakor :D och cola förstås! vi satt och fikade en stund, sedan skulle maria och jimmy gå ut och röka, så jag följde med dom :) dom pratade lite osså, jag stod mest tyst :p fast när maria gick in fram och tbx pratade jag lite med jimmy :) sen när maria kom tbx så kom alla andra som skulle va med på syskonkortet också ut, dvs: Johan, melvin och meya (marias syskon) och jimmy och johans bror markus :p.. så vi gick till ett bra ställe där vi skulle stå, sen var det full gång med fotande :p var mkt bra bilder :)! finns på bdb; wiip ..

när fotandet var klart så gick vi alla in :) jimmy gick och satte sig vid sin dator, så jag och maria gjorde han sällskap och kollade när han skrev till folk ;p sen kom deras pappa och frågade om jag och maria ville åka hem, för helenas föräldrar skulle åka och dom bor mot vårt håll, men vi valde att stanna :) . så jag, jimmy och maria drog ner på stan för att hitta på ngt :D först gjorde jimmy ett kontoutdrag, sedan fyllde han på mobilen, sedan gick vi på ica och köpte lite godis :D
när vi var klar med vårt godisköp så gick vi mot downtown för att spela lite biljard, var mkt trevlig :)! maria vann första gånge, sen de andra två gångerna vann självklart jag ;p jimmy var inte så glad när det inte gick bra för honom :D haha!

när vi var nöjda med spelet och helt enkelt inte orkade spela mer så vandrade vi upp till deras pappa igen för att få i oss lite mat, vi fick kyckling och ris, var mkt gott! sedan gjorde vi inte så mtk, typ kollade på tv.. sedan kollade vi när helena och melvin jagade varandra runt köket :p haha;D. sedan så var det dags att åka hemåt :) marias pappa skulle även skjutsa hem jimmy och johan till deras mamma, så han skjutade oss först, men vi fick inte rikigt plats eftersom dom har 2 bilbarnstolar i bilen ;p så vi fick sitta i bagageluckan :D var mysigt med filt och varmt var det :D myyyys! fast det vart kallt när det avr dags att kliva ur :p..

väl hemma så fick man inte sätta sig och ta det lugnt och kika på datorn lite.. utan mamma frågade om vi kunde gå på affären och köpa cola, och självklart var vi gulliga och gjorde det ^^! sen när vi kom hem igen så slog vi på min dator för att kolla på bilderna från idag som vi fick på en cd-skiva :) var mkt fina bilder :) finns som sagt på bdb ..

sedan har man inte hunnit med så mkt sen man kom hem.. har fått svar från min gamla barndombästis micha på pa iaf :D vart medlem där igår för jag har försökt hitta honom aslänge och en tipsade om att kolla där, så jag skaffade en sån och vips så hittade jag honom :D! han kmr faktiskt ihåg mig, det trodde jag aldrig :) sen tyckte han att det var roligt att jag hörde av mig, och han frågade hur det var och hur jag hittade honom ^^ får se om han loggar in ngt mer ikväll, hoppas!
men nu orkar jag inte skriva mer, har skrivit asmkt ju :O! men det får ni tåla, har hänt mkt roligt idag ju! har iaf haft en toppendag! tack för idag<3
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0