söndag

klev upp typ halv elva.. fast har ju vaknat till och från sen jonte klev upp.. han har klättrat på mig osså :p.. osså innan jag klev upp, så klättrade han upp i soffan och la sig och gosade lite med mig :) myspojk!
satte mig iaf här.. nu fikar jag ;p tror jag ska ringa katta och fråga om hon kan skjutsa hem mig snart, skulle behöva plugga ;o man ska lämna in en läslogg imorn, och jag har inte ens läst klart det jag ska ha läst ;O känns ju bra, eller inte! menmen, får typ läsa asmkt ikväll, och får se om det blir till att skriva, annars får jag göra det imorn, linnea dör nog inte om det kmr in ngn dag efter.

menmen, nu har jag inget mer att skriva, ska klä på mig osså!

/hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0