tisdag

tråkigaste jävla lektionen på hela veckan, näthandel ;/, kan inte förstå hur det kan va så tråkigt och drygt med ett ämne, och det är ju "BARA" 40 min kvar av lektionen.... har fått lika lite gjort som alla andra lektioner, d.v.s. ingenting.. men det är ju bara jag som får lida i slutändan ändå (:

började iaf 9:40 idag, hade då naturkunskap, fick lite gjort iaf (: sandra är även på skolan idag :D har saknat dig sååååå otroooligt mkt gumman! <3 hon har lyxet att få sitta i ett eget rum också, fusk :D!
efter naturkunskapen hade vi tråkengelska.. fick ingenting gjort, men jag orkade inte bry mig xD, ska svara på ngt brev eller nått, kulkul! eller så inte, men ska väl ta tag i det ngn gång också ;p nästa lektion kanske ^^

efter engelskan hade vi iaf lunch (: jag och sandra åt lite, sen gick vi ner på stan (: först gick vi på lekplaneten ^^ var inget spännande där, så vi gick vidare, till lagerhaus. sandra köpte en kopp :) sedan gick vi till sisters för att kolla om vi hittade ngt fynd :) och det gjorde vi faktiskt, ska köpa en tröja där sen efter skolan (: sedan gick vi till vero moda för att jag skulle kolla på en kofta, men den ska jag inte köpa nu (: får bli senare!

när vi var klar på stan gick vi tbx till skolan och näthandeln började 13:00, det vi har nu som är så otroligt roligt! fast tvärt om! nu är det 32 min tills vi slutar lektionen O_o , gah!

sen har vi data, det är iaf roligt :) sen slutar vi och då ska jag köpa min tröja och sedan ta bussen hem tror jag väl, om inte sandra har andra planer för mig ^^ hehe.. orkar inte skriva mer nu, ska se om jag får ngt gjort, men troligtvis inte :p
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0