tisdag

sitter man själv hemma hos alexandra då.. dom är på birsta och har varit på sjukhuset med lucas (: det var ngn koll eller nått.. jonte är på dagis och leker av sig lite ^^

vet inte riktigt vad jag ska göra, finns inte så mkt att göra, orkar ingenting heller xD haha....
nu sitter jag iaf vid min dator, fett skönt! skickade iväg miljöarbetet till fredrik och näthandelsuppgiften till andreas förut också, skönt att ha det gjort iaf! det enda jag ska göra sen är läslogg nr 2 ;/ asdrygt, men det får bli i slutet av veckan ;p.. har ju som sagt lov, som jimmy ppåpekade igår när jag gjorde klart naturkunskapen, han sa även att han kunde göra det åt mig, men det känns inte riktigt som om det hade blivit bra då xD han hade typ bara skrivit, orsaker- ja det finns det , effekter- finns det gott om :p och sånna saker xD inte riktigt det fredrik är ute efter tror jag ^^

idag vet jag inte vad vi ska göra.. beror helt på vissa saker, som jag inte vill nämna här .. men dom därnere har ju jävla bra koll ;s..

aja, finns inget mer att skriva, har inte hänt ngt än så länge iaf ;p lär ju ska spöa jimmy på fifa idag igen (h), jag vann typ 3 matcher igår och han vann en, då han var ifk göteborg och jag var helsingborg xD inget höjdarlag direkt, värdelösa xD. så förhoppningsvis kmr jag vinna flest ggr ikväll också ;) eller det kanske t.o.m. blir spel när dom kmr hem, jonte går ju på dagis till klockan två satt :]
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0