tisdag/ bebis :D?

vart ingen lång dag på skolan idag ;p katarina (moster) ringde vid lunchen, då jag va på indiska med sandra och hennes mamma, men jag tröck av samtalet för jag hade inget batteri, då skrev hon att jag skulle ringa så fort jag såg smset för alexandra va på bb :) panik som jag fick så tog jag sandras telefon och minns inte ens numret till katta, men hon ringde precis upp på sandras telefon ;p.. jag pratade med henne, och sedan med alexandra, hon frågade om jag kunde fråga min lärare om jah kunde gå vid ett halv tvåför att hämta jonte på dagis.. så jag gick tbx upp till skolan för att prata med boel, men hon satt i möte så jag väntade ett tag, men hon var så seg så jag knackade på och frågade om jag kunde få prata med henne för det var viktigt.. drog en snabb förklaring av allt som var viktigt och frågade om det var lugnt att jag åkte iväg.. det gick såklart bra och hon sa åt mig att springa iväg :p .. sen gick jag snabbt på subway och köpte mig lunch(: sen gick jag till csn för katta skulle skjutsa mig till nacksta och jag skulle få nyckel hem hit till alexandra..
väl här så satte jag mig och åt min macka, alexandra ringde också, så jag pratade med henne också, hon väntade på jimmy:)

när klockan var typ halv 2 var det dags att gå bort till jontes dagis för att hämta honom, det tar ju en stund att gå dit osså skulle han hämtas innan två .. väl där så var han lika glad att se mig (: han kom fram till mig och jag satte mig på huk och fick en kram av honom osså ville han att jag skulle lyfta upp honom :) då gick vi till hans hylla och gjorde oss i ordning för att vandra hem (:

så nu är vi här och jonte lyssnar på sin musikskiva och dansar för fullt :) ska väl hitta på ngt att göra, kanske går ut och leker eller nått :) sen ska vi göra mat också, om inte katta kmr med mat :)

imorgon kanske jonte ska följa med på skolan, alexandra och jimmy kanske blir kvar på bb, hoppas ungen kmr snart :D men nu har jag inte tid att skriva här mer :P!
/bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0