tisdag

är typ astrött ;/ .. börjar 9.40, och ska ta bussen som går 9.07 med min älsklings sandra :D<3 hihi ^^
har typ naturkunskap första timmen, vi ska se ngn film troja .. sen har vi engelska ;o, lär ska fortsätta med filmen, hoppas det inte blir ngt läxförhör iaf ;o för det har inte mikaela tränat på! ^^ .. sen har vi iaf lunch, då ska jag och äliskipälski äta subway :'), gott! efter lunch har vi näthandel, asdrygt.. sen har vi data (: det är det enda som är roligt, fast nu har vi ju boel, det är mindre roligt ;p vi har henne eftersom danne inte kmr tbx förren på torsdag..

men nu har jag inte tid att skriva mer här.. ska ta på mig ett par byxor, sen ska jag packa ner datorn osså innan jag går till bussen (: byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0