tisdagkväll

skrivet onsdag!
igårikväll så sov sandra hos mig :) vi skattade som bara den, hon, jag och maria ;D vi trängde ihop oss i min bäddsoffa alla tre när vi skulle sova :p men innan det så kollade jag och sandra på filmen what happens in vegas. den var riktigt rolig tkr jag =) sen vid halv 12, 12 så kom typ maria, eller vet inte om de var den tiden men jaja :p.. då satt vi och kollade på lite bilder på min och sandras dator osså, skrattade asmkt ^^ sen vid ett ungefär bestämde vi oss för att alla skulle sova i bäddsoffan osså skulle vi kolla på trångt i kistan .. skattade lika mkt då, så ingen fattade vad den handlade om för vi kollade typ inte xD, så vi startade om filmen.. och så fort vi blev tysta så började jag och sandra asgarva xD haha.. sen smsade mamma och sa att vi skulle dämpa oss, så vi lugnade ner oss :p. sen halv 2 somnade sandra så gott och jag somnade också efter ett tag o även maria.. fast halv 3 vaknade jag, hade typ 10-15cm sovyta så det var lite smått trångt xD la mig i min säng och sov så gott ist ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0