torsdag/ :/

skoooola idag då.. sitter här bredvin min vän sandra nu och ska ha svenska klockan 11 (: astråkigt, men jaja :p innan det hade vi näthandel, asjobbigt, var ingen förläsning idag heller, otippat! så vi fick typ jobba vidare med våra butiker.. jag och sandra gick till ebgames för att kolla vad fifa09 kostade, det gick fan på 479 ;o! asdyrt där, så mama får köpa det på elgiganten ist, där kostar det 349 :) så jag längtar till jag kmr hem ;d.. osså var vi lite hungriga, så vi gick till subway och delade på en macka ;D asgott! och en kaka förstås! allderles nyss hade vi även mentorstid, typ 3 min ;p har börjar en ny kille i klassen idag också (:

nu sitter vi båda och skriver i våra bloggar xD .. trevligtrevligt ;d.. sen typ 12 har vi lunch, sen ska vi samlas 12.30 med vår mentor boel för vi ska ha ngn fototävling. vi ska typ knäppa kort på business, typ vad vi tkr är business eller nått :p låter inte så kul men .. jaja, nu vet jag inte vad jag sak skriva, kanske skriver mer ikväll om jag inte är alltför fastklistrad vid tvspelet (a)! haha.
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0