torsdag

började 11 idag :) fett skönt! men vaknade typ vid 8, men lyckades somna om tills mobilalarmet ringde vid kvart över 9 :) .. klev upp och gjorde mig i ordning, sen tog jag 10.22 bussen..
hade svenska första lektionen, då hade vi en liten genomgång, sen skulle vi jobba med häftet vi fick igår .. sen hade vi lunch, men maten var typ slut ;o! vi fick äta makaroner och ngn äcklig laxsås , usch! blev bara lite makaroner och ketchup för min del, och kan inte påstå att jag var mätt! men det var ju väldigt bra att de beställer så det räcker åt alla (y), alltid vi som blir utan för vi äter jämt sist.
efter lunchen hade vi engelska.. då fick vi en stund till att diskutera matprobelemet.. eftersom det är vi som drabbas.. sen skulle vi jobba på med vårt arbete, fick lite gjort, men inte tillräckligt ;/ menmen, kan bli så :p.. jag och josefin satt mest och kollade när bea skrev på msn ^^ haha :D
sedan när den lektionen var slut så kom sandra :D. då gick vi upp för att kolla när business klassen skulle knäppa klassfoto ;p.. sen var det commerse som knäppte, och sist vi, som vanligt då.. man såg ut som hej kom och hjälp mig :P! menmen.. senså skulle vi egentligen ha data, men vi fick gå hem från den lektionen, så jag stannade kvar och snackade med danne en liten stund (: sen for jag hem..

så nu sitter man här som vanligt.. borde plugga, men det går inte ;o.. men måste iaf försöka plugga lite på naturkunskapsprovet som jag ska ha imorgon, men kan typ ingenting, så känns som om jag vill göra det nästa fredag ist.. får se hur det blir.. men har inget mer att skriva här nu..
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0