torsdag

kelv upp vid tio i elva typ.. fast vaknade typ vid halv sex, sex i morse också av att jonte storböla och jimmy spolade vatten i köket :p .. lyckades tillsut somna om när jonte vart tyst osså, fast lite senare (vet inte vilken tid) så kom jonte in i vardagsrummet och skulle leka, så han slog på tv'n och tände lampan ;o höll på o fp nå frispel på ungen :p men jag stänge av tv'n igen utan att han sa ngt, lampan orkade jag inte bry mig om:p.. vid halv nio så skulle jonte till dagis, så han kom och vinkade hejdå till mig och bjöd även på en kram ^^. sen när jag vaknade vid tio i elva,så vaknade jag av brevbärarj*veln plingade på dörren :@ gah! vilken morron..

när jag klev upp så satte jag mig o köket och kollad på jimmy när han städade lite ;p tog mig lite frukost osså :) han lyssnade även på musik och sjöng, sen ville ´han att jag skulle dansa med honom också xD på skoj asså, men jag ville inte :p han frågade även om jag skulle med ut på en rök, men det ville jainte heller :P sen har jag bara suttit här, kollade nyss på våra bästa år :) har även hinnit med att duscha också :)

nu ska jag kolla till lucas, tror han sover men.. för alexandra ska duscha och jimmy gick nyss för att hämta jonte på dagis :) ska typ platta mitt hår snart, så fort det är riktigt torrt :) sen ska vi åka iväg tror jag.. åhh, hoppas! :') sen ikväll ska typ jimmy ut för hans mamma kommer upp och hälsar på osså, blir väl att hjälpa alexandra med smågrabbarna då!
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0