torsdag

skoooola idag som vanligt, men inte varit med om jobbigare dag.. hade först svenska efter en härlig sovmorgon till elva ;d. tkr vi bara får mer och mer uppgiften på svenskan, man hinner ju inte göra klart den första förren man får en ny ;s, menmen..

sen hade vi iaf lunch, det var klyftpotatis och korv, skulle egentligen ha funnit kyckling också, men det är ju såååååå ovanligt att den goda maten tar slut för oss, och mattanten kan inte ens spara så det finns kvar till oss, man börjar ju fundera på vad hon tänker med :s!

men jaja.. efter lunchen, klockan ett, så hade vi engelska, där håller vi på o översätter en svensk text till engelska, eller vissa har tvärtom.. men jag översätter iaf en svensk till engelska, asjobbigt och svårt :/ .. men blev iaf klar med den, fast tyckte jag inte gjorde annat än att översätta ord på translate.google.com xD.. annars hade det verkligen inte gått bra :p.

vi hade ingen data efter engelskan iaf :/, daniel hade typ åkt hem eller nått, på skolan var han iaf inte.. så då for jag hem, har faktiskt lyckats göra klart läslogg 1 :) fast sen om den är som den ska eller inte är ju en annan fråga, men jag har ju försökt iaf :p. ska försöka jobba lite matte sen också, det BEHÖVS VERKLIGEN! ligger asmkt efter och har prov på måndag, osså måste jag träna på naturkunskapsprovet jag har imorn, kmr gå åt helvete men aa, kan lite iaf..

mer har inte hänt idag, ikväll händer inget speciellt heller, måste ju plugga. sen får jag hoppas att bebisen kmr snart, den var ju beräknad att komma igår, så det är på tiden att den tittar ut nu tkr jag :D!
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0