torsdagkväll

förut var vi på sjukhuset, träffade kristoffer :') var underbart o se honom! men blev jobbigt när vi skulle åka :/, saknar honom redan :(.. han åker tbx imorn bitti, så det vara bara den korta stunden idag vi fick träffa honom, eller det är ju inte bara, var så underbart!
innan vi åkte, då vi skulle till och klä på oss o gå till bilen, så plingade det på dörren, det var jimmys brorsa jocke som kom :p, ingen hade någon aning om att han skulle komma, han kom som en surprise ^^

allderles nyss kollade jag och alexandra på canal+komedi , var blades of glory :) den var rätt kul ^^ åt äppelpaj gjorde vi också :) jonte ligger och sover, det var jag som la honom, jimmy&jocke är ute med deras mamma :p och för tillfället ligger alexandra och sover på soffan ;p på min sovplats ^^ men ska dela soffan med jocke inatt :p han får sova på den korta delen av soffan ^^ hehe..

nu ska vi typ inte göra ngt speciellt, alexandra kmr nog gå och lägga sig med lucas snart kan ja tänka mig, dom ligger ju i soffan och sover nu satt ;p tror jag ska ta mig lite chips :D gott! men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer!'
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0