(:

skriver man här igen då, kan inte påstå att jag har mkt annat o göra.. finns ju saker som jag borde göra, som att plugga matte, men har ingen ork för det nu! så jag skriver väl några rader här ist ..
sen jag skrev sist så har jag ju varit uppe hos bert med mamma (: vi åt som sagt våfflor, det var rätt gott, lät godare än det var ;p det var iaf jag, mamma, bert och christopher som åt.. sen när vi hade ätit så gick jah och mamma hem.. jag satte vid såklart här vid datorn eftersom jag inte har ngt liv xD!
kikade runt lite på bdb, sen vart det tråkigt, kollar ju på samma saker hela tiden, så jag spelade lite fifa ;D men vart ingen lång spelstund, börjar bli less på att spela med mig själv, så det var lite småtråkigt, menmen.. får leva med det.. men iaf, sen klockan 8 kollade jag på andra avenyn såklart, alltid lika bra ;)! sen kollade jah lite på ensam mamma söker, eller jag hade det på men satt mest och kollade på datorn x] .. sen har jag bara suttit här, roligt liv jag har, jag vet ;D! inget jag behöver påminnas om, är mkt medveten om det ;D

imorn äre iaf skola, lite jobbigt att behöva kliva upp, och plugga :p men orkar inte va hemma hela dan heller.. är less på det, vill komma bort ett tag, men finns ingenstans man kan åka, för åker man till alexandra så har man jonte i arsle hela tiden, det är jobbigt :p.. men aa.. vad mer kan man säga? har nog inget nytt att komma med så.........
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0