fredag/ helluuu!

var ju väldigt najs att sova ut lite idag =) fast fov bara till kvart över tio så jag inte skulle sova bort hela dagen (: . då slog ja på datorn och var social med den ^^ haha! sen så satt jag bara här och lodade, snackade på msn och smsade lite med josefina, och vi kom överens om att äta på max idag ;d! gottttttttttt!! maha, längtar ;D! men iaf.. sen vid tio i ett kollade jag även på våra bästa år, hur spännande som helst! maha.

efter en stunds tv tittande så klädde jag på mig och gick bort mot bredsands skola (:! hälsade på johan och katarina. fast johan hade lektion, så han sa att jag skulle komma in i klassrummet där alla åttor satt, då frågade han vilken linje jag gick (fast han visste, han skulle bara fråga så dom fick typ veta:p) osså frågade han var största skilladen mellan 9an och gymnasiet var och då sa att jag att det var mer ansvar på gymnasiet :] hihi! sen när han var klar med lektionen så bad han mig sätta mig ner så vi kunde prata lite (:, då satte jag mig först på bordet men han ba- sätt dig på en stol, du ska väl inte bara vara här i 2min? haha ;p då satte jag mig på en stol osså frågade han mig hur sommarlovet var osså, och hur det var med kusinen osså (: sen kom katarina ;D. så vi satt och snacka typ en halvtimme x), osså frågade jag katarina vad primfaktor var för ngt, så nu vet jag det, man kan inte förklara vad det är xD, så när hon kolla på uppgiften (hade matte-häftet med mig) så kollade johan också, men han hann före henne med att se hur man gjorde, och då vart han hur stolt som helst x), stackars katarina kmr få höra det llänge:p haha, det var skoj, krävs inte mycket för att han ska bli glad xD men det är alltid lika trevligt att träffa dom, man saknar dom ju (: han sa att jag kunde komma varje fredag vid två eftersom jag inte behöver gå i skolan på fredagarna, men vet inte ritktigt om det var tänkt som skoj eller allvar xd, osså när jag hade johan och katarina abstinesbesvär för att jag inte träffat dom på länge så skulle jag komma, haha xD osså om det skulle hända ngt förstås.. men efter allt prat så gick vi in till personalrummet,för jag skulle typ gå. osså satt danne där, och johan som alltid ska skoja sa att jag hade sökt jobbet som hk och tekninklärare :p hahah, så kan det vara (: sen var det dags att bege sig hemmåt.

när jag kom hem så satt jag vid msn lite, jag och josefina bestämde att vi ska åka moppis in sen, vetinteis när :p haha xD, så jag tog en dusch.. så nu sitter jag här o skriver, ska göra i ordning mig osså,  börjar bli hungring ;d så jag har inte tid att skriva mer nu!
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0