fredag/ school

skola idag som vanligt då :) .. men utan sandra :( hon hade så ont i hhuvudet att hon inte kunde gå :( men det gick bra ändå.. först kom jag dit typ tio över tio.. åkte upp på 4an, där dörren stod öppen så jag slapp använda kortet :p så jag satt där ett tag, för lärarna hade möte. sen kom dom ut från mötet och då frågade jag danne vart vi skulle vara, då sa han sal 1, och då gick ja dit o satte mig ;p där satt några och jobbade matte, bl.a. zozan, så jag prata med henne lite.. osså satt sofia där inne (: hon skulle göra prov, och frågade om jag också skulle göra det, men det skulle jag ju inte ;p så hon gick och pratade med farzad, så hon ska göra det när jag ska göra det ^^ hehe.. sen såg jag danne gå in i sal 2, så då gick jag dit.. då var vi 2st som skulle ha data, så han gick igenom det vi skulle gå igenom och det avr klart på 22 min ;p och jag skulle inte ha mitt testprov förns halv ett ;o så jag satt kvar dör och hade lite mer data :p haha.. sen typ halv 12 eller nått så gick jag och åt, allderles själv xD, sedan gick jag typ.. ner troja :p träffade sofia då, det var då hon berättade att hon skulle göra provet samtidigt som mig ;p sen gick jag upp igen xD, skulle fråga fredrik vart ja skulle göra provet, men han sa att jag skulle få det av daniel.. sen satte jag mig och skulle läsa en tidning, men då kom zozan, och hon ville att jag skulle göra henne sällskap när hon äter, så jag var snäll och gjorde det (: sen gick vi till danne.. zozan frågade om hon fick gå hem, och jag skulle fråga vart vi skulle va, då skulle jag komma till hans rum sedan..

vi gick sedan ner för zozan skulle ju gå hem, och jag skulle hämta mina saker, för jag skulle göra provet i daniels rum (: sedan gick jag upp dit och satte mig (: vi snackade lite också :) sedan började jag med provet, gick väl sådär xD kunde ju ha gått bättre, får plugga mer till det riktiga! satt där själv för det mesta, danne gick iväg ;p så när ja va klar så hade han inte kommit tbx än, så jag satt och läste igenom det jag skrivit typ 100 grr :p haha! men tillslut kom han, så då gick han med provet till fredrik, senså gick jag ner till bussen (: tog inte bussen som stod inne, utan gick upp till swedbank för att göra ett kontoutdrag för o kolla om jag fått mina pengar sen vi jobbade, men inte det... har jag inte fått dom på måndag så blire ett snack med andreas! ;p.. men sen gick jag ner till navet och satte mig på bussen (: sen klev lina på också, så jag snackade lite med henne tills det var dags att kliva av :)

nu är jag hemma, och som vanligt sitter jag vid datorn för det finns inget att göra allt i bredsand, måste fan va tråkigaste stället att bo på ;o!! menmen.. blir inget nacksta i helgen heller, ska ju va med sandra på finskaföreningen :) mihi.. jaja, orkar inte skriva mer nu, har inget vettigt o säga!
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0