fredag/ sjuuk!

varit på vårdcentralen idag.. har tydligen magkatarr ;/.. så jag och mamma for in till stan och hämtade ut tabletterna jag ska käka typ i 11 dar eller ngt, sen fixade vi lite saker på swedbank. sen gick vi till min kära skola :) skulle prata med alla lärare jag har om vad jag missat osså, var inte så mkt faktiskt ;d, skulle ta datan och näthandeln ngn dag då jag har ork att typ stanna kvar så fixar vi det lite snabbt, sen ska dom ha matteprov på måndag som jag inte behöver göra då, utan ska göra det senare, sedan ska dom ha prov i naturkunskap på onsdag, men det ska jag inte heller göra eftersom hag missat lite genomgångar, så jag ska läsa igenom det jag har varit med på hittils och göra ett testprov på typ onsdag, sen riktiga provet ska jag göra lite senare :)
ska typ äta en tablett två ggr om dagen i 3-4 dagar, sen blire bara 1 tablett i en vecka :) får hoppas att det känns bättre på måndag så jag kan gå då, iaf ett tag, är less på att sitta hemma ;o! jag tkr inte om att svälja piller ;o! det är typ ngt pulver i själva pillret, så det ser ut som om "omslaget" av ppulvret bara är plast ;s, helkonstigt ;o menmen, allt för att bli frisk!

jaja, idag ska man bara ta det lugnt, som resten av helgen och som jag gjort hela veckan, grymt tråkigt! så jag hoppas verkligen att jag är någolunda bra tills på måndag, så slipper man sitta hemma hela dan. nu har jag inget mer att skriva här faktiskt, kanske skriver ngt mer i helgen eller så, får se!

/hejdå


Kommentarer
Postat av: Nalita

aj "/ Haft haft magkatarr sen jag var 11 år! Gör så sjukt ont

2008-09-19 @ 20:44:15
URL: http://naliita.blogg.se/
Postat av: jag

försvinner det aldrig ;o?

2008-09-19 @ 20:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0