hemma (:

då är man hemma då:p har varit hemma ett bra tag då men..
 på datakunskapen skulle vi vara i grupper, osså skulle vi låsats vara ett företag där vi skulle hitta på ett namn, jag var med sandra, sofia och gina, vi hade hundar i vår affär typ, och den hette doggystyle ;d fin namn va :)? sen skulle man typ skriva vad dom kostade, sen skulle man skriva några frågor, typ vad kostar alla hundar tsm, vad är medelpriset o.s.v. sen skulle man skicka det till en annan grupp som skulle ta reda på frågorna med hjälp av excel, vi har nyss fått lärt oss hur det funkar, drf vi skulle ha en sån uppgift så vi kunde använda det.. det är rätt kul faktiskt, väldigt bra program ;D man kan typ räkna ut allt ju ^^ tkr datakunskapen överhuvudtaget är rolig :) alla andra ämnen är bara jobbiga :p! men jaja, när man var klar med det så fick man sluta.. men daniel skulle ju installera min sony ericsson skiva, eftersom man måste ha adimistratörlösenordet till det ;p. osså gick han iväg, så jag fick sitta och vänta på honom ;p, men när han väl kom så hjälpte han mig (:!

sen gick jag och sandra till donken för att få lite kallt vatten, var asgott ;d! sen gick vi ner till bussen, och på bussen satt även zozan, så vi satte oss med henne och snackade ;D hihi

väl hemma så satte jag mig som vanligt vid datorn och slösade tid ;p men kan ju inte påstå att det finns mkt annat att göra xD, sen gjorde mamma mat, lövbit o strips ;d! mums! sen åt jag, satte mig vid datorn igen och ladda ner ett spel, spelade det en timme, eftersom man bara får spela dom en timme sen stängs de av och man kan inte ladda ner det igen heller :/ det suger! menmen..

så nu halvligger jag i sängen med datorn ;p och ser på idol ;d, så nu ska jag kolla på det och har inte tid att skriva mer, skriver nog mer imorn, antigen ngt på skolan eller på kvällen eller inget alls eller nått ;D!!
/hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0