lördag/ boooring!

är grymt uttråkad. har varit hemma hela veckan ju, så jag är grymt less på att sitta hemma, osså kmr en helgjävel, då sitter man ju också bara hemma ;( ! ;s. fast om det hade varit skola så hade jag ju inte kunnat gå ändå ;/, måste ju bli lite bättre först. hatar att va sjuk!!

mamma och bert har åkt hem till berts son, christopher för han fyller år imorgon, så dom åkte idag, han skulle typ ha kalas imorn för sina kompisar eller nått.. men jag hade ingen ork att följa med, så jag ligger här i sängen och ser på tv, men det finns fan inge bra o kolla på ;o som vanligt.. får slå på ngn film eller nått, nog för att jag har sett alla bra filmer typ 2349 ggr men jaja.. syrran är heller inte hemma, hon åkte iväg, men har ingen aning vart. men vi brukar ändå inte göra nått satt..
blir väl liggandes här hela dan, finns ändå inget att göra och magen värker ;/ har dock blivit lite bättre men inte tillräckligt :(((!

imorgon är det ju även en tråkig söndag, och dom är alltid tråkiga.. blir ju lite bra på tv'n på kvällen iaf, synd bara att allt bra är samtidigt :o vill se andra avenyn som har säsongspermiär, ensam mamma söker och hål i väggen.. problem!! kmr nog bli att jag kollar på andra avenyn först, det brukar ju bara va en halvtimme, så då äre en halvtimme kvar på ensam mamma söker så då kan ja se slutet av det (: men bara för det så är väl andra avenyn en timme bara för att det är första avsnittet, skulle inte förvåna mig :p mahahaaaaa....

jaja, har inget mer vetttigt att skriva, så..

/hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0