lördag/

vaknade vid elva eller nått.. slog på tv'n och tittade lite på 2 ½ men (: sen klev jag upp och gjorde mig en macka, men det var inge gott.. sen slog jag på min dator så jag kunde nörda lite x), jag spela lite spel, och nu kikar jag bara runt, men hittar inge skoj ;o! menmen.. vet inte vad man ska göra idag.. eller jag måste göra klart matten, det jag kan iaf.. sen ikväll ska jag gå ner till mustapha med hans stadium kort (; annars blire väl bara att jobba matte o tråååååååka :/, finns inget o göra satt.. o justja, alexandra ringde förut, men när jag hedde telefonen vid örat så hörde jag inget, men den kollade jag på mobilen osså var jonte där ;D hon ringde videosamtal till mig (: och jonte lyste upp som en sol :D. han satt och åt lite lunch, osså fick jag en telefon puss av honom :D. mihi. lär ju ha vart dagens höjdpunkt, ngt roligare lär ju inte hända...
har inge mer vettigt att skriva!
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0