måndag/ barista

skola idag, klev upp vid sju .. plattade håret osså (: sen gick jag till bussen, och sandra va inte där ;o! ringde som en galning till henne :p, men hon vad typ sjuk ^^ mihi, fick panik när hon inte var vid bussen och när hon inte svarade, hihi ^^ så jag fick spendera dagen med mina andra klasskompisar (: först hade vi naturkunskap, då satt jag med crippe ;d, tjuvkikade lite honom, asså det han skrev (a) :D haha. sen hade vi .. hmm.. matte hade vi ja :p då satt jag med linda och frida (: fick våra matteböcker idag, asjobbigt att sitta o jobba matte, haha xD men vi kmr typ få välja om vi vill jobba sakta i vanligt tempo och bara jobba matte A, eller om vi vill jobba i snabbare tempo och jobba matte B också :p, bara vi commersare i manegement klassen som får välja, eftersom dom är naturare :p. sen hade vi iaf lunch, då frågade bea och joss mig om jag ville äta med dom, och det ville jag såklart ;d. var biff och potatis, inte gott alls :p. Sen följde jag med dom till clas ohlsson, joss skulle typ möta sin pappa där för hon skulle köpa kollgeblock :p, sen gick vi tbx till skolan.. jag satte mig i klassrummet, var typ 15min kvar av rasten, men satte mig där ändå.
Daniel kom ju lite tidigare för att göra i ordning osså, osså var det en i klassen som hade nå konstigt med datorn, typ lampan där man sätter i strömkabeln på datorn blinkade hela tiden, osså kollade han på min dator om min lös, och jag hade inte batteriet i, osså drog han ut den för att kolla xD då dog hela datorn, haha xD! han sa förlåt typ 3 ggr ^^
Så när vi v'l började så hade vi data, vi gick igenom hur man använder excel. satt med bea och joss (: sen hade vi commersare näthandel :p då skulle vi göra en uppgift, orkar inte förklara vad vi gjorde ;p jobbigt vare iaf xD.. sen slutade vi.

När jag hade packat ihop datorn osså och tagit jackan ur skåpet osså, då begav jag mig mot swedbank för att möta eric där, han skulle ta ut pengar (: sen så gick vi till barista. hans 2 tjejkompisar va där.. så vi satt typ med dom, lagomt pinsamt xD! kändes ju liksom inte som om jag ville sitta o snacka.. menmen, dom gick efter ett tag iaf, då kunde jag snacka lite med honom (: var trevligt. han drack ngn mango smoothie och åt ngn kladdkaka, och jag drack cola light (fanns inte vanlig :( ) och åt ngn brownie. snackade lite sen typ kvart över 5 tog vi bussen hem, han skulle bort, så vi hann ju inte ses så lång stund.. men vart ju en liten stund iaf. Sen när jag kom hem tog jag lite potatisgratäng och två köttbitar, var inte så hungrig efter fikat men fick i mig köttbitarna iaf :p.. sen har jag bara suttit här.. ska se kristallen nu klockan 8 (: så nu har jag inte tid att skriva mer, har inget vettigt att skriva heller :p
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0