måndag/ school

kunde gå på skolan idag då ;D fett skönt! slapp ju som sagt sitta hemma ^^

vi hade iaf naturkunskap först, astråkigt :p vi skulle typ diskutera massa saker, jag och sandra, och det är ju vi bra på ;D haha, men det gick väl rätt så bra :) kom ju fram till lite saker iaf ^^ sen efter det hade vi matte ;o asjobbigt! menmen.. dom skulle ju egentligen ha prov idag, men dom fick rösta om dom skulle ha det som idag då, eller på onsdag, och det vart onsdag.. men jag vet inte om jag måste göra det då.. kan ju inte fråga farzad imorn heller för han är ju bara på skolan måndagar, onsdagar och fredagar.. kulkul! ;S men jaja, får väl jobba så långt jag hinner, och får ju inte hålla på o stressa heller med magen, då blir ontontont ;/ men får göra det bästa av situationen..
sen hade vi iaf lunch, potatisbullar.. så man tänkte att det var en god lunch idag, men det vare fan inte ;o! dom var fan frysta och mattanten körde dom i mikron så dom blev varma ;S MUMS FILIBABBA!! eller inte! asäckligt, åt typ en, om ens de :S.. sen tog jag mitt knark :) lika mumma det :p haha. sen satt jag och sandra i en soffa och dryga på i typ 1 timme, ^^
lunchen var slut klockan ett, och då hade vi data, :D men eftersom vi var borta hela förra veckan så hade vi inte så mkt att göra första halvtimmen av lektionen, för dom andra fick en uppgift som inte vi kunde göra för attvi missat så mkt.. så jag la ner huvudet på bänken och blundade ett tag :d haha, sen kom daniel och tog mig på armen och typ skakade lite på mig eller va man ska säga, han ba, hur äre? äru trött?.. jag ba flög upp och: va? ja.. haha ;s han skrämde mig ju :D (a). sen när dom hade gjort klart sin uppgift så fick vi fixa lite med excel, sen vart klockan 2 och jag och sandra trodde vi skulle ha näthandel, men det skulle vi tydligen inte ha, för vi ska lyssna på ngn föreläsare imorn, SÅ VI FÅR INGEN JÄVLA SOVMORGON ;O!!!! skulle ju behöva de ja, vila så mkt som möjligt.. menmen, tänkte att man kanske får sova ut på torsdag ist, då vi börjar 11. men tror ni det blir så eller? NÄE! utan då ska vi också lyssna på nå föreläsarskitsäckel gubbar som ska snacka eller ngt :s, tror ni man vart irreterad eller ??? men man kan ju tyvärr inte göra ngt åt saken heller :/ bara pallra sig upp och åka och lyssna på skiten :S.. menjaja..
så jag följde med sandra på cubus för hon skulle köpa present till sin pappa, han fyller år idag, GRATTIS :D! vet att han inte läser men ändå :D sen skulle hon på gallerix, men jag orkade inte följa med dit, hade ont i magen, så jag gick upp och satte mig på skolan ett litet tag (: sen ringde jag alexandra, för hon hade ringt tidigare idag och frågat om jag kunde vara barnvakt (: och visst kunde jag det! inte träffat jonte på aslänge ju ^^ då gick jag iväg till kattas jobb, csn, för att åka med henne hem till alexandra :)

väl framme vid csn så stog jag vid kattas bil och väntade på henne, alexandra sa att jag skulle det (: sen for vi till bigboy och handlade mat, nog för att sån mat inte är så bra för min mage justnu, men det fick gå för den här gången! var dock inte lika gott som det brukar va :( har inte sådan stor aptit just nu, synd de! skulle ju behöva gå upp lite i vikt, eller en hel del:p sen satt man bara och glodde på tv'n, kikade lite på datorn osså (: sen klockan 6 så skjutsade katta ut alexandra och jimmy till hockeyn, eftersom dom ville gå för frölunda - timrå spelar, och alexandra håller på timrå och jimmy på frölunda, perfekt match för dom ^^ så jag och keda stannade förstås kvar med lilljonte (: keda är typ sjuk ^^

så nu sitter man här.. precis när jag började skriva detta blogginlägg så kom jag direkt från sängen, jonte hade precis somnat in (: man måste ju ligga med honom tills han somnar eftersom han har en vanlig säng, fast nu sover han i jimmys och alexandras säng :) höll nästan på att somna själv faktiskt ^^ haha (A) alltid mys med jonte :)
så nu sover han sött där i sängen, och blev förstås lika glad som vanligt när jag kom hit förut (:! han dansade för fullt till musiken som jimmy spelade nör jag och katta kom innanför dörren, sen ställde han sig och tittade på mig med ett stort leende och sedan gapade han och sa som alltid, mäh :D!  sötunge!

nu ska jag nog ta och kika lite på tv med katta och keda, trodde inte dom skulle vara här, men dom ska tydligen hålla mig sällskap ^^ så man får väl ta och umgås lite med dom :D så ja, kanske skriver när ja kmr hem, troligtvis inte, men lär nog skriva imorn (:
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0