måndag/

skola idag då.. klev upp vid tio i sju, plattade håret, såg lite på tv osså.. sen innan jag gick till bussen så satte jag i sim-kortet i nya mobilen (a), köpte den igår ;d en sony ericsson c902.. hihi, fett najs! men iaf.. gick upp till bussen, men sandra hittade inte sin lapp om datorkontraktet som vi skulle lämna till skolan idag, så jag gick mot henne medans hon letade lite till.. men vi kom på att det kanske låg i skåpet, vilket det också gjorde :p så vi tog bussen som gick 5 över 8, och kom in till skolan typ precis då vi började, halv 9.. osså gick vi till fel klassrum, vi visste att vi inte skulle ha lektion med magagement klassen, men ändå gick vi in o satte oss med dom xd, så vi fick springa upp till ena grupprummet på våning 4 och där var vår lilla klass ;d. vi hade naturkunskap A, hade väl mest genomgång, eller Fredrik snackade mest.. sen skulle vi skriva på ett papper i en grupp o skriva vad ekologi var för ngt.. det gick ju bra xD men iaf.. sen fick vi sluta typ tjugo över nio eller ngt, o vi skulle egentligen sluta vid tio, så vi hade fetrasten till tio över tio, då ahde vi matte.. matteläraren snackade mest också.. vi fick se vilken bok vi skulle ha osså fick vi göra ett natoinelt prov som v gjorde i nian för han skulle typ se hur man låg till osså.. sen hade vi lunch, fick sluta astidigt från den lektionen också.. typ halv elva eller ngt, osså började vi klockan ett :p då hade vi data, och då fick vi våra datorer :D vi skulle typ fixa fördigt ngn installation på dom sedan skulle vi hämta slattar osså skulle han "blippa" in dom i datorn sin ;p daniel vettni ^^ sen när det var klart så fick vi åka hem =)
så nu sitter jag här vid min dator och lodar ^^ hihi.. finns ju inget annat o göra ändå.. men orkar inte skriva mer, har inget vettigt att skriva för tillfället
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0