onsdag

skolan idag igen då :) såg inte riktigt fram emot dagen, halv 9 till halv 5 ;o.. men pallrade mig iaf upp i morse, vilket gick väldigt segt, men tog mig som sagt till skolan.. först hade vi naturkunskap, där gjorde jag och sandra absolut ingenting, vi skulle egentligen göra ett testprov, men vi ville göra det på fredag, så vi slapp och ska göra det då :) så vi satt typ bara, astråkigt:p.. sedan skulle vi ha svenska, då skulle daniel gå med halva klassen till kulturmagasinet, jag och sandra skulle alltså tid. så vi skulle enligt daniel gå vid halv 11 ;p så vi väntade på honom vid receptionen för han hade mentorstid med sin klass.. han svek ju vår klass.. men han kom aldrig ;p så vi gick bort till biblioteket för vi tänkte att han kmr väl.. men när vi kom fram så var ju halva klassen redan där xD och ngn tant höll på o surra och vi skulle gå på ngn rundvandring.. såååå kul, eller inte xp! sen skulle man typ låna en bok, en roman som vi ska läsa på svenskan.. hittade ngn bok, men sen om den är bra är ju en annan femma :p osså om man inte hade lånekort så skulle man få det, fast de som inte hade det hade inte med sig legitimation, så daniel var tvungen att va där för att dom skulle få ett.. men han var ju inte där än ;p så vi ringde upp honom, och då sa han att han hade vart där men inte såg oss ;p men tillslut kom han iaf, snurrpelle xD!

sedan hade vi ju då lunch fram till ett, men vi har en rast på en timme direkt efter det, så det blir en 2 timmars lunch ;p asdrygt.. men jag och sandra snurrade runt på stan i en halvtimme för att hitta ngt o äta, men jag hade ingen matlust typ så tillsut gick vi till skolan och åt den äckliga köttfärssåsen med spagetti.. fick i mig lite iaf ;p.. sen när daniel kom tbx till skolan, så gick vi in till hans rum och frågade vad han hade köpt på gubbdagiset, clas ohlsson ;p (han sa att han skulle dit när vi var klar på bibblan), han hade köpt ngn tejp, betterier och ngt mer ;p tejpen skulle han ha till o tejpa igen munnarna på alla som prata på lektionerna ;p osså batterierna skulle han trycka upp i arsle på dom som var trötta xD då fick sandra få fnatt och började asgarva :D hon sa sig på golvet ^^ sen var hon så genom hela dan, så det var ju inget brist på skratt iaf :D

efter lunchen hade vi idrott, teoritjoffs, astråkigt.. sen skulle vi ha matte, men alla som läser matte a+b skulle göra prov, men inte jag för jag är så bra, närå men ska göra det nästa vecka eftersom ja missade mkt förra veckna då ja va hemma.. så vi fick gå hem o jobba, så vi köpte glass, osså kom alex :) sen skulle vi åka hem, men missade bussen så vi satt o väntade sen vart det att vi gick till jc men sen åkte vi iaf hem =)

när ja kom hem så åt jag, och nu sitter jag här :) måste jobba lite matte sen, och plugga naturkunskap, jobbigt! men jaja, måste ju göras! har inget mer att skriva!
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0