söndag/ boring

i talk english with my friend eric on msn, and we are going to take a coffé (fika) tomorrow after school, that's nice (: !
aja, nog med engelskan :D haha ^^ idag har jag inte gjort mkt, bara suttit i min säng och nördat med datorn, jobbat matte också, hjälpt crippe, bea, joss och viktor med primfaktorer, ritade en mkt fin bild, som finns på min bdb, wiip. sen har jag fått hjälp av bea också, vi har liksom hjälpt varandra ;d..

förut spelade jag och sandra massa spel på msn, samtidigt kollade jag på ensam mamma söker (: sen vart klockan nio så då gick jag och duschade, nu kollar jag på hitch, och som ni märkte i början av detta inlägg så pratar jag med eric också ;D han slutar halv 4 imorn, och jag tio över 4, så han ska vänta tills jag slutar sen ska vi ta en fika (a), mihi, kmr bli skoj ^^ sen vet jag inte vad som händer.. får se vad man hitte på! jaja, ska se på tv'n nu, sen måste jag torka håret och platta det lite innan jag lägger mig o sover, annars kmr jag inte få till det imorn :p
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0