söndag/ gah!

lika "rolig" som alla andra söndagar då.. blir nog en dag i sängen igen :/, men hoppas på skola imorn!

ligger och tittar på idol justnu, har redan sett det men finns ju inte så mkt annat att kolla på satt.. skulle vilja åka till nacksta, och träffa jonathan :') inte sett honom på länge nu ju, har borde sakna mig så otroligt mkt ^^ skulle jag åka dit så skulle han nog springa mot mig, sen satta upp och bara stå och kolla på mig och flina, som han alltid gör när han ser mig :] sen blir han alldeles tokig och springer runt runt och tillsut kmr han till mig och ska upp i min famn och lägga huvudet på min axel :') han blir alltid lika glad över att se mig, troligtvis den enda också, men att det är just han, och bara han gör mig inte så mkt, för han är sååååå söt :D! hoppas andra ungen blir likdan ^^ den kmr ju snart, beräknad födelse är ju 15 oktober :D, hoppas på en tjej ^^ annars kmr det bli två huliganer som elias och simon ;p och det är jobbigt ^^ men skulle det bi en pojke så gör ju det inget, kmr va lika söt ändå ;D jag längtar! hihi ^^

mja, där fick ni veta lite om jonteponte (: underbar unge dedär! lär få ta hand om honom då alexandra och jimmy ska upp till förlossningen, om dom inte har frågat kicki eller nån annan (: jaja, har väl inte så mkt mer att säga justnu, har ju inte hänt ngt spännande satt..
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0