söndag/

vaknade först vid 8 ;p sen somnade jag om tills mobil alarmet ringde 9.10 (: då klev jag upp, slog på plattisen och datorn ;p .. sen klädde jag på mig, sen plattade jag håret och satt vid datorn samtidigt, pratade med min lillasyster kani på msn ett tag ;p sen skulle hon gå för hon ska till sthlm. men nu måsye jag dra för sandra smsade och sa att dom åker nu..¨skriver när ja kmr hem. hejdå
-

hemma nudå.. kom typ precis hem (: har ju varit med sandra på finskaföreningen osså (: gick väl sådär ;p fast bättre idag än igår iaf ^^ men alltid lika skoj att va med sandra :D<3 !
nu ska jag nog inte göra ngt speciellt, typ kika runt på datorn tills vi ska upp till bert o äta. vi ska äta vofflor (a), gott, och längesen jag åt det (: sen blire väl att gå hem och sitta vid datorn igen, men funderar faktiskt på att tvspelsnörda lite, spela fifa ;d var ju längesen ;o det är ju så kul att man han ngn o spela med xD mamma spelar verkligen inte tvspel, hon kan ju knappt med sin egen mobiltelefon, och maria kan inte spela xD man skulle ju vinna som ingenting ;p.. så jag får sitta och spela själv som vanligt.. hade man varit i nacksta så hade man kunnat spela med jimmy, och vinna över honom som jag oftast brukar göra ;) och han blir så sur ;D men nu är ja ju inte där, man får ju inte sova på morgonen där.. osså äre ju skola imorn.. men jaja, har inget mer vettigt att skriva så..
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0