tisdag/ ;/

när mobilalarmen ringde i morse klev jag upp direkt för att inte rikera att somna om xD, osså skakade jag på sandra lite lätt så hon skulle vakna ^^ vi gjorde oss i ordning osså (: .. sen gick vi till bussen som vanligt.. när vi kom till skolan hade vi naturkunskap, jättekul, ellr inte :p fan astråkigt xD! sen hade vi engelska, då gör vi ju filmen osså.. så vi jobbade vidare på den.. men i slutet av lektionen så bestämde de sig för att göra om typ hela :p vissa saker är ju kvar men aa :p blir nog bra de ^^!
sen hade vi iaf lunch.. jag och sandra väntade lite med att äta, det var så mkt folk ;p så vi satte oss och läste tidningen, eller sandra läste :p.. jag bara satt. sen efter en stund gick vi och åt, det var typ pasta med ngn skinksås typ, var inte så gott :/ .. sen gjorde vi typ inget speciellt, gick ner och hämtade våra datorer, och satte oss uppe och kikade runt. sen klockan ett hade vi näthandel, det är verkligen astråkigt! fyfan.. tror jag dör, och självklart så ska vi inte få ngn sovmorgon på torsdag heller.. ngn gris kmr o ska äckelföreläsa :O:S!! fatta vad less man blir!!!! men sen hade vi aif data.. men jag och sandra kunde inte göra det alla andra gjorde, så vi fick jobba med eget, sandra gick, hon skulle till tågstationen med josse för att köpa tågbiljetterna.. men jag satt kvar, gjorde typ ingenting xD, satt o lyssnade på alla andra.. sen när vi slutade snackade jag lite med daniel, han ska ju resa bort på ngn utbildning... :/

sen när vi hade snackat en stund så gick jag till biblioteket, där träffade jag zozan ;D, jag lånade boken "främmande fågel" som jag ska ha och läsa på svenskan. lämnade tbx en annan bok jag hade lånat, den verkade tråkig xD! men sen gick jag till donken för att köpa med mig mat hem, mamma sa att jag skulle det, vart en sallad :) sen satte jag mig på bussen och for hem.. så nu sitter jag här och deppar.. :p kmr bli en lång vecka :/.. men får göra så att det går fort eller nått.. vet inte hur det ska gå till men.. nu måste jag jobba lite matte, jag fattar inte mkt, men får väl göra det jag kan. så har inte tid att skriva mer här, vet inte ens va ja ska skriva satt.......

/hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0