tisdag/ school

skolan idag då.. fick ju ingen sovmorgon :/, lyssnade på ngn kille som snackade, kmr inte ens ihåg va han surrade om xD bra mickis (y)! menmen, kan ju inte lyssna på allt heller :D men jaja, efter det hade vi naturkunskap, men fredrik var inte där :p så daniel kom och startade igång vår lektion, vi skulle plugga till provet, dom andra har det imorn, men jag och sandra har bara ett testprov då ^^ men kan ju säga som så att ingen lär ha pluggat speciellt mkt xD men det gick ju det också :p jag och sandra började med vår webshop :p var rätt skoj :D senså hade vi.. engelska ja :p, där håller vi på och ska göra en film, med en egen låt som sånggruppen ska skriva och en dans som dansgruppen ska göra :p jag och sandra är i filmgruppen, så vi ska typ komma på hur filmen ska vara m.m. gick väl inte sådär jättebra, ingen vidare fantasi xD sen vare lunch, korvstroganoff och ris, usch ;o!

efter lunchen hade vi näthandel, så då fick vi jobba med våra internetbutiker =) osså skulle vi snacka en och en med andreas typ om vad vi hade för mål, osså frågade han vad vi var bra på, men ba- jag vet inte? då sa han att jag och sandra var som siamesiska tvillingar, och frågade varför jag trodde att sandra var med mig :p hehe ^^ .. men när den lektionen var slut så hade vi data ;D höll som vanligt på med excel, (: sen slutade vi, så sandra ringde sin pappa och for hem med honom, och jag stannade och prata lite med daniel (: sen tog jag bussen hem.
När jag kom hem så var maten klar så det var bara att sätta sig o äta.

nu sitter jag här som en lodis, finns mkt jag borde göra, som att jobba matte och plugga till testprovet i naturkunskap imorn, men har ingen ork och kan inte koncentrera mig.. men får ta och göra det snart, annars kmr jag inte kunna ngt imorn ;o och det är ju väldans bra, eller inte! så jag har inte tid att skriva mer här, har inget mer att skriva mer nu ändå vad ja kan komma på..
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0