torsdag/ engelska

just nu har vi engelska ;p, vi skulle diskutera i klassen vad vi skulle vilja göra på engelskan ;p. så eva gick fram till tavlan så hon kunde skriva ner allt vi sa, man kan ju säga som så att crippe sa det mest ;p. vi ville typ åka utomlands, göra en engelsk låt där kee yoon skulle ta de höga tonerna ;p, göra en film, se på film, lära en papegoja att prata engelska, göra ngt practical joke, ha fest hos kee yoon, ha te-party och att sofia ska läsa högt ;p. sen skrev dom upp debatt också, men det är inte riktigt min grej, så jag ser inte det som en så jättebra ide ^^ hahah!

sen ska vi ha datakunskap :) det är rätt skoj ;D sen efter det så slutar jag, ska typ hem då och ta det lugnt ^^ hihi. jaja, vet inte vad jag ska skriva, klassen är rätt skoj, ska höra vad alla säger nu;p
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0