torsdag/ ojojojoj...

skola idag då (: brukar ju ha sovmorgon, men vi skulle börja 9 för vi skulle lyssna på ngn tjej som skulle ha föreläsning.. så jag och sandra tog bussen till skolan, och åkte upp till vån 4 för att fråga andreas vart vi skulle vara.. då skulle vi va med den andra commerse klassen och tydligen jobba ;s för hon som skulle komma var sjuk! snacka om irreterade vi blev! så vi pratade med andreas och sa att det va onödigt att vi skulle komma då, för då skulle vi ju kunna ha vår lektion på måndag ist, för han skulle tydligen ha en 10 minuters genomgång, sen skulle man jobba fritt ;s, då sa vi att vi kunde göra det på måndag, men tror ni vi fick de? näe! utan han kunde tydligen inte ta genomgången 2 ggr. och den var bara på 10 min ;s så vi sket i lektionen! vi satt kvar på våning 4, och bara satt (: sen bestämde vi oss för att gå ner på stan, för att inte andreas skulle komma xD så vi snurrade runt på stan för vi väntade på att sisters skulle öppna för ja skulle köpa 2st tröjor (: så när vi stod där och väntade, så kollar jag mot skolan, asså mot där man går in osså, då ser ja daniel xp, jag vände mig om o sa till sandra och vi började skatta, väldigt ovanligt ja vet ^^ sen kom han fram och frågade va vi gjorde, då sa sandra att vi skolkade ^^ hanba, allvarligt? då sa vi som det va, sen sa han att vi skulle gå tbx och va duktiga flickor :p sen gick han ^^ och vi sa även att vi skulle det ;p sen nör vi kom ut från sisters så kom han ju tbx då samtidigt smo vi skulle in till skolan ^^ haha xD så vi åkte hissen med honom, han var lika lat som oss :D

när vi väl kom upp igen så tvekade vi lite om att gå till skåpet, andreas kunde ju se oss, haha.. men vi gick in tillslut, men då dyker han ju upp när vi står vid skåpen xD han frågade va vi gjorde xD hahaha! vi fick typ panik, men det gick bra :p.. sen hade vi svenska, då behövde vi bara lyssna på när alla andra hade redovisning ;d fettnajs!

sen vare lunch, lax med potatis :D gott! när vi hade ätit såsatt vi uppe på vån 4 för att få tiden att gå lite :p, och då ser vi andreas komma förbi och sandra gömmer sig bakom en tidning, jag visste inte vad jag skulle ta mig till, men satt tillslut vanligt ;p men andreas kom fram och tog ner tidningen för sandra, osså flinade han typ :p.. haha ^^ sen knäppte vi massa kort ;D finns några på bdb, heter wiip .. kolla vettja :D!

efter lunchen hade vi engelska, hade grupperna om filmen osså.. det väl sådär, vi skrev ju lite mer på filmen iaf :p inget roligt att skriva om det :p sen hade vi data, då fick vi en uppgift som vi gjorde sen fick vi sluta.. då gick vi upp till daniel fö att göra vår fredagsplanering, sen tog vi bussen hem typ (:
hemma var jag med sandra ;D vi satt vid datorn typ hela tiden.. för igår kikade jag runt på bdb, sökte på min pappas efternamn för att kolla om jag fick ngn träff.. och det fick ja, 3st.. kollade på den som verkade va mest inne.. osså kollade jag på bilder från 30 augusti, min pappa fyller år då, och hennes gjorde också de ;o! så jag frågade henne om hennes pappa hette hossain.. och det gjorde han!! så jag la in en bild på far min på bdb för att hon skulle kunna kolla om det var han som även var hennes pappa, och såklart så vare ju de.. så nu vet jag hur min syster ser ut.. frågade nyss om jag har fler syskon, men hon är inte online, så får väl svar senare eller imorn.. omtumlade nyheter kan man säga.. frågade äve förut om han inte sagt ngt om mig, och det hade han förstås inte.. han har ju aldrig velat ha mig satt.. men överlevt har jag ändå, har ju mamma min! <3 och det är jag glad över.. har även underbara vänner:) <3 sandra är den mest underbara av alla :') glad att jag har dig gumman! <3

nu ska jag se lite på tv och ta mig en funderare.. sen ska jag nog sova, ska ju på skolan imorn.. ska ha data med daniel, testprov med fredrik och kanske ska jobba lite matte (: menmen, orkar inte skriva mer nu..
/hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0