.

Sitter nu och väntar på mat .. Ska äta spagetti och köttfärssås (: Är hungrig, så jag ser fram emot att få lite mat i magen! Efter maten ska jag och Alexandra baka dom där stjärnorna som vi även bakade igår :) .. Katta och Kristoffer är ju också här förstås, så vi alla ska äta och sedan vet jag inte vad vi ska hitta på, kanske äta det jag och Alexandra ska baka och se tv kanske.. Får se helt enkelt vad som händer!
Imorgon blire ju tyvärr skola igen -.- .. Men som tur är så slutar vi halv ett, eller förhoppningsvis! Om dom inte fått för sig att vi ska ha FEK B utan att ens haft A och inte ens ingår i vårt grejs.. Jaja (:

Men nu orkar jag inte skriva mer, kanske blir lite ikväll, eller imorgon!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Spelar i Timrå för tillfället :).

2009-04-06 @ 20:41:33
URL: http://mikaelaaaa.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Näerå... Men man vet ju aldrig vad som händer :p.

2009-04-06 @ 22:36:00
URL: http://mikaelaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0